Personalistika hrou

HRAdmin

HRAdmin
ATS systém, který Vám ušetří až 3 hodiny denně a ochrání Vás před nechtěnými situacemi.
01
Nábor na jednom místě

HRAdmin drží kompletní správu Vašich kandidátů, klientů a jejich pozic v přehledném intuitivním rozhraní. Jednoduše vidíte stavy všech aktuálních náborů, či těch, které již proběhly. Možnost propojit se se spřátelenými agenturami.

02
Chytrý pomocník

K pozicím HRAdmin automaticky přiřadí nejvhodnější kandidáty a Vy se můžete soustředit na oslovování těch správných. Není v silách personalisty pamatovat si všechna pojmenování technologií, kterými má kandidát disponovat, to je práce pro robota, kterým je HRAdmin.

03
Propojení s profesními sítěmi

Načtení kandidáta z Linkedinu jedním kliknutím. Sdílení informací o kandidátech mezi všemi kolegy Vaší firmy - již se Vám nestane, že byste oslovili jednoho kandidáta vícekrát se stejnou nabídkou.

04
E-mailové šablony

Na jedno kliknutí systém připraví dle zadané šablony oslovení kandidáta/klienta včetně skloňování oslovení. Všechny nabídky se seskládají do jednoho přehledného e-mailu, nebo je lze odeslat zprávou přes Linkedin.

05
Férový přístup

Systém Vás upozorní, pokud budete chtít oslovit kandidáta, který pracuje u klienta, od kterého kandidáty brát nechcete.

06
Open to work

HRAdmin Vás upozorní na kandidáty, kteří aktuálně hledají na Linkedinu nové uplatnění i s tím od kdy už hledají.

Společnost HRAdmin
Jak jsme vznikli

Na to, že mě denně oslovuje mnoho personalistů jsem byl vždy zvyklý, ale když mne z jedné nevelké agentury oslovili 3 personalisti se stejnou nabídkou pozice, přišlo mi to jako plýtvání mým i jejich časem a rozhodl jsem se tomuto zamezit. Tím začal postupně v roce 2018 vznikat HRAdmin

Mladý HRAdmin byl spíše jen interní databází personálních agentur, ale s postupem času se začaly objevovat nápady na různé vychytávky, které ušetří mnoho času.

A protože u nás se vždy všechno realizovat dá, postupně jsme hledaly cesty, jak požadavky splnit.

Spojili jsme know-how z oblasti HR a vývoje a nyní máme systém plný funkcí, které přišly přímo z potřeb uživatelů, a proto je práce s HRAdminem tak efektivní.

Do budoucna máme velké ambice vytvořit platformu, která hravou formou zautomatizuje všechny zbytečné kroky při náboru ze všech 3 stran: kandidáta, klienta i agentury.

Jak HRAdmin vypadá?
Chcete vidět více? Kontaktujte nás, rádi Vám HRAdmin předvedeme.
Správa kandidátů

Přehledně na jednom místě. Po zobrazení kandidáta se nabízejí vhodné pozice s možností rovnou odeslat nabídku dané pozice

Zvětšit
Nabídka pozice

Je automaticky sestavena podle e-mailové šablony s doplněním dynamických hodnot - například oslovení v 5. pádě u českého jazyka.

Zvětšit
Placementy

Přehled úspěšně dokončených náborů včetně možnosti počítání odměny personalistovi / split, pokud personalista na náboru nepracoval sám.

Zvětšit
Cena
Na kolik to všechno přijde?
Licence stojí 890 CZK (35 €) měsíčně za každého uživatele.
nemusíte platit:
  • vývoj systému
  • zbytečně strávený čas Vašich personalistů
  • drahou Linkedin licenci, stačí Vám verze zdarma
  • nemusíte si pamatovat všechny klienty, ani jejich pozice
  • správu serveru, zabezpečení, zálohování, aktualizace..
Náš tým
Protože na lidech záleží nejvíce
Daniel Modrý
Daniel Modrý
CEO
Daniel Modrý

Strategie společnosti, plánování funkcionalit, prezentace produktu, architektura software, vývoj a testování.

Roslene Estacio
Roslene Estacio
Zahraniční obchod

Komunikace se zahraničními klienty, shromažďování požadavků a tvorba postupů.

Hana Foitlová
Hana Foitlová
HR obchodník

Prezentace produktu, PR, marketing, manuální testování funkcionalit z pohledu personalisty.

Telefon

+420 608 784 456

URL

https://hradmin.cz

E-mail

info@hradmin.cz

© , HRAdmin